[120118] Seung Hyun Twitter Update

chungxuan: 비올것같기도하구…

Translation: Looks like it’s going to rain too… 

 

ترجمه: انگار بازم میخواد بارون بیاد ... (فک کنم خیلی بارون رو دوس دارن

 بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

chungxuan:트위터프로필사진바꾸려는데 이쁜사진좀 올려주세요 ~ 그중에 체택하겠음!!

Trans: I’m thinking of changing my twitter profile picture. Please upload some pretty pictures for me~ I will pick from there!! 

 

ترجمه : میخوام عکس پروفایل تویترم رو عوض کنم. لطفا یه عکس خوشگل برام آپلود کنین ... یکی از اونا رو میذارم !! 

 بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

chungxuan: 오 너무나많은사진들 ..감사합니다 ㅋㅋ 근데 너무많아서 못 고를것같아요..ㅠㅠ

Trans: Oh so many pics of me ..thank you keke but since they’re so many I’m not able to choose.. ㅠㅠ 

 

ترجمه: چقد عکس از من .... ممنون هههه ولی چون خیلی زیادن من نمیتونم انتخاب کنم ... 

 بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

نکته : در نهایت اینو گذاشت  خوش به حال اونی که این عکسو فرستاده بود  

 

 

 

یعنی من غش ...........

نظرات 3 + ارسال نظر
ساناز جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 09:13 ب.ظ http://our-tokio.persianblog.ir

آرزو آرزووووووو چشاتو باز کن آرزووووووو این چنده 2 جواب بده آرزووووووو

18 tas ???
sanaz beshin chera micharkhi????

ساناز جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 09:14 ب.ظ http://our-tokio.persianblog.ir

هههه اینم که با عارف در ارتباطه


awre mashkuk mizanan

samar سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 04:33 ب.ظ http://ss501korean.mihanblog.com

میسیـــــــــــــ

khahesh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد