FT Island’s Lee Hong Gi Rates His Acting 5 out of 10

لی هونگی به بازی خودش تو فیلم Passionate Goodbye از 10 نمره 5 میده  

  

 

  اوپا در جواب چرا اینقد کم ؟؟ میگه : 

 

“Although I discussed and worked things out with the director a lot, I personally felt that after I finished filming the movie that there were some scenes that could have come out better, so I was a bit upset.” 

 

یعنی اگرچه خیلی با کارگردان کار کردم  ولی وختی فیلم برداری تمومید متوجه شدم که بعضی از صحنه ها میتونست بهتر باشه 

 

: در ادامه اوپا فرمود 

“I think I was lacking a little bit of focus, so that was a bit upsetting.” 

یهنی من تمرکزمم کم بود پس یه ذره کوتاهی کردم 

 

اما Shim Yi Young یه نظر دیگه ای داره : (یکی دیگه از بازیگرای فیلمه)  

“Lee Hong Gi can get very distracted. When we’re resting, he’ll either chat continuously or play games. But when filming begins, he becomes completely focused, like nothing happened, and that was very moving.” 


منظورش اینه که : وختی ما استراحت میکردیم هونگی چت میکرد یا گیم بازی میکرد ولی وختی فیلم برداری شروع میشد کاملا تمرکز میکردد انگار هیچ اتفاقی نیفتاده این واقعا تاثیر گذار بود

  

+ حوصله نداشتم کلمه به کلمه ترجمه کنم  

 

HONGGI OPPA FIGHTING

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 03:24 ب.ظ http://gazerock.persianblog.ir/

ههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد