Fujii Mina moved to tears with Lee Hongki’s serenade

تو قسمت چهارم We Got Married Global که چن وخ پیش پخش شد  هونگی آهنگ Love Love Love گروه محبوب () FTISLAND رو بره فوجی میخونه و فوجی ام احساساتی میشه و گریه میکنه  

فوجی مینا در این باره میگه : 

 I felt really happy with the thought that he sang the song only for me. یعنی "خیلی خوششال شدم که اون آهنگ رو فقط بره من خوند"  در ادامه ام گفته : 

 He sang it so well and I was very touched یعنی " خیلی خوب خوند و من احساساستی شدم"  اوپا ام خندیده  و گفته : 

Girls look really pretty after they cry یعنی "دخترا بعد از اینکه گریه میکنن خیلی خششل میشن"

این قسمت 28 آپریل پخش شده بود  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
raha پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 06:07 ب.ظ http://so-random1.persianblog.ir

آخییییی
منم الان گریه می کنم..خخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد