[120121 Seung Hyun Twitter Update

chungxuan: 집에와서 가족과 밥먹고 내동생 세현이한테 안마받는중..으 시원허다~~~

Trans: Came back home and had a meal with my family. Getting a massage from my brother, Sehyunnie, now.. Ah, feeling good~~~ 

 

ترجمه: به خونه برگشتم و با خونواده غذا خوردم.الان یه پیام از داداشم سه هیون گرفتم ... آه احساس خوبی دارم ( اوپا من در باره داداشت کلی تحقیق کردم کلی ام پرونده باز کردم

 

 بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

chungxuan 다리에서 주워온 동생 세현이랑한컷

Translation: A photo taken with Sehyunnie, my brother who was picked up from the bridge

 

ترجمه : یه عکس که با سه هیون انداختم برادر من که از پل (؟!؟) برداشته شد (مطمئنم غلطه

 

 

  بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

chungxuan 그리고 우리 소스히여러분덕에 고기 맛있게 잘먹고 설 보낼수있을거같아요~ 땡큐 !!

Translation: And also, thanks to Soft Smile Hero for the delicious meat. We will be able to enjoy our lunar new year~ Thank you!!

ترجمه: و همچنین ممنون از لبخند نرم قهرمان بره گوشت خوشمزه. ما میتونیم از سال جدید قمریمون لذت ببریم ...ممنون (اوپا حالت خوبه؟)

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 09:24 ب.ظ http://our-tokio.persianblog.ir

لبخند نرم قهرمان بره گوشت خوشمزه!!!

manam nagereftam ghazie chie

samar شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 12:28 ق.ظ http://ss501korean.mihanblog.com

بیچاره خیلی بهش خیـــــــــــــتتلی خوش گذشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد